وبلاگ دکورامیم

بهترین مکان برای کنسول های آینه ای😍

خرید آینه کنسول

کنسول های آینه ای همیشه جزو اجزای جدایی ناپذیر طراحی های دکوراسیون های منزل می باشد. این کنسول ها در بعضی منازل جنبه ی کاربردی و در برخی دیگر فقط جنبه تزیینی را دارد. برای قسمت های متفاوت از یک منزل میتوان آینه کنسول های مخصوص همان مکان را استفاده کرد که در ادامه ی این مقاله با انواع کنسول ها و کاربرد های آن نیز آشنا خواهیم شد.

انتخاب مکان مناسب برای کنسول:

از آینه و کنسول ها میتوان در جاهای مختلف خانه استفاده کرد اما معمول ترین جا برای این وسیله در اتاق پذیرایی و هال می باشد . اگر آینه و کنسول را با هم میخواهید استفاده کنید باید آینه دقیقا در مرکز کنسول قرار گیرد. میتوان آینه را روی میز قرار داد و یا با میخ به دیوار متصل شود. در ادامه کاربرد های مختلف کنسول ها در مکان های مختلف خانه را برایتان گفته ایم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قرار دادن آینه کنسول در پشت مبل:

اگر شما سالن بزرگی داشته باشید و مبلمان خود را در وسط سالن چیدمان کرده باشید میتوانید از آینه کنسول ها در پشت مبلمان استفاده کنید که دکوراسیون بسیار زیبایی را ایجاد میکند.

استفاده از میز کنسول در پشت میز ناهار خوری:

قرار دادن میز کنسول در پشت میز غذا خوری باعث ایجاد فضایی میشود که میتوانید از عناصر دکوراتیو نیز برای تزیین های این قسمت از خانه استفاده کنید. علاوه بر این میتوانید از این وسیله برای قرار دادن سفره و وسایل پذیرایی استفاده کنید.

میتوانید جنس کنسول خود را با جنس پایه های میز ناهار خوری خود نیز ست کنید. میتوانید در این قسمت روی میز کنسول از یک آینه بزرگ استفاده کنید این کار باعث میشود تا فضای غذا خوری شما بزرگ تر به نظر بیاید.

آینه کنسول ها در اتاق خواب:

خیلی از افراد در اتاق خواب خود از آینه کنسول ها برای قرار دادن وسایل آرایشی خود استفاده میکنند . اگر فضای مناسبی در اتاق خواب ندارید میتوانید از انواع کشو دار آن استفاده کنید.

استفاده از میز های کنسول برای اتاق کودک:

از این میز ها می توانید در اتاق دختر بچه ها برای تزیین اتاق و چیدن وسایل ارایشی و بهداشتی استفاده کنید و همچنان دختر بچه ها علاقه ی زیادی به داشتن آینه در اتاق خود برایشانه کردن مو و هنگام پرو لباس دارند که میتوانید از کنسول های آینه ای در اتاق آنها بهرمند شوید.

چیدمان روی میز کنسول:

برای چیدمان روی میز کنسول میتوانید از مجسمه ها، آباژور ها و وسایل تزینی دیگر برای چیدمان کنسول ها استفاده کنید. همچین میتوانید از آینه های باطرح های خاص و مناسب با دکوراسیون منزلتان برای دیوار بالای میز کنسول استفاده کنید. چیدمان این میز ها میتواند شلوغ و یا خلوت باشد.

انواع مختلف کنسول های آینه ای:

  • اسپرت
  • مدرن
  • سلطنتی
  • ترکیبی

کنسول اسپرت:

این سبک از کنسول ها از چوب های با رنگ روشن ساخته میشوند و بیشتر به کاربردی بودن این میز ها در ساخت آن توجه میشود تا جلوه ی ظاهری.

در طراحی آن ها بیشتر از خطوط خطی استفاده میشود و گاهی اوقات گوشه های کمی منحنی نیز در طراحی آن ها دیده می شود.

کنسول مدرن:

میز های مدرن معمولا از شیشه و کروم ساخته میشود که به آن های کنسول های دکوراتیو نیز گفته میشود .

این سبک از کنسول ها اکثرا نامتقارن و سبک های متفاوتی با کار های دیگر دارند ولی در بین آن ها کنسول های کمدی با آینه های دکوراتیو نیز بسیار دیده میشود. همچنین دارای طرفداران زیادی نیز هستند.

 

کنسول سلطنتی:

کنسول سلطنتی

کنسول سلطنتی

این سبک از کنسول ها بیشتر از چوب های با رنگ تیره تر تولید می شوند و در طراحی آن ها از منبت کاری، خراطی و … استفاده میشود.

این سبک بیشتر مناسب منازل با مبلمان سلطنتی و فضا های بزرگ می باشد و بزرگتر از حد معمول تولید می شوند.

 

 

 

کنسول های ترکیبی:

این سبک تقریبا ترکیبی از مدل های سلطنتی و مدرن می باشد و دارای ظاهری ساده تر نسبت به سلطنتی می باشد.

این سبک هم با مبلمان اسپرت و هم با مبلمان سلطنتی ست می شود.

جنس انواع کنسول ها:

  • چوبی
  • دکوراتیو(شیشه ای)
  • فلزی

کنسول های چوبی:

کنسول های چوبی را میتوانید سال های سال در خانه هایتان استفاده کنید و از مد نمیافتند. همچنین این کنسول ها درمدت استفاده زیبایی خود را از دست نمی دهند و پایدار هستند.

این میز کنسول ها بیشتر از چوب درختان راش، افرا، بلوط و کاج ساخته می شوند.

آینه کنسول های فلزی:

آینه کنسول های فلزی را معمولا از آلومنیوم استیل ساخته میشوند برای سطح روی این مدل ها بیشتر از شیشه استفاده میشود. این مدلا ها بیشتر دارای ظاهری مدر در سبک های خاص خود هستند.

 

آینه کنسول های دکوراتیو:کنسول دکوراتیو

آینه کنسول های دکوراتیو و یا همان شیشه ای بیشتر در سبک های مدرن استفاده می شود. این سبک ها به تازگی معروفیت زیادی را جذب کرده است و طرفداران زیادی را جذب کرده است.

 

 

 

 

چه وسایلی روی میز کنسول بگذاریم:

میتوانید برای تزین میز کنسول ها از دکوری های جذاب مانند انواع جاعودی ها، انواع شمع ها و مجسمه های زیبا استفاده کنید همچنین میتوانید از این میز ها برای قرار دادن آینه شمعدان های خود استفاده کنید که در ادامه به آن میپردازیم.

اگر آینه شمعدان شما دارای میز است که میتوانید از آن به عنوان دکوری در گوشه ای از منزلتان استفاده کنید در غیر این صورت میتوانید آینه و شمعدان خود را روی میز کنسول بچینید.

برخی از عروس خانوم ها به جای خرید آینه شمعدان از میز کنسوا آینه دار استفاده میکنند و از دو شمعدان جدا برای کنار آن استفاده میکنند که با استفاده از این روش با یک تیر دو نشان میزنند به این صورت که همآینه شمعدان دارند و هم میز کنسول برای قرار دادن وسایل خود درون آن.

نکاتی برای جلوه دادن به میز کنسول:

  • میتوانید روی میز کنسول ها از آباژور های کوچک استفاده کنید تا جلوه ی بیشتری را به خانه دهد.
  • آینه باعث زیبایی کنسول ها میشود اگر میز کنسول شما آینه ندارد شما میتوانید روی دیوار از یک یا چند آینه استفاده کنید.
  • دیوار پشت آن باعث زیبا دیده شدن کنسول میشود پس میتوانید به دیوار جلوه های خاصی را بدهید.
  • میتوانید از تابلو ها برای دیوار پشت آن استفاده کنید.
  • روی میز را بیش از حد پر نکنید و حدود 25 تا 50 درصد از ان را میتوانید وسایل بگذارید.
  • موقع خرید به سبک منزل خود دقت کرده و میز کنسول متناسب با دکوراسیون خود را انتخاب کنید.

 

در این مطلب تلاش کردیم تا مطالب مفیدی را در رابطه با خرید آینه کنسول با شما به اشتراک بگذاریم امیدواریم که این مطلب به اندازه ی کافی برای شما مفید واقع شده باشد و بعد از خواندن این مطلب بتوانید تصمیم درستی را در هنگام خرید کنسول ها بگیرید و بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید.

 

در زمان گذشته به کنسول ها میز های پیش آینه گفته میشده است که برای کسب اطلاعات در این زمینه و اطلاع از تاریخچه آن میتوانید وارد مطلب میز پیش آینه در ویکی پدیا شوید و در این باره نیز اطلاعاتی کسب کنید.

 

گروه تولیدی دکورامیم ارائه دهنده ی انواع تزینات منزل در زمینه ی آینه های دکوراتیو می باشد که از جمله ی این محصولات را میتوان به آینه دکوراتیو متری، انواع کنسول دکوراتیو، ساعت دکوراتیو، قاب آینه دکوراتیو و … اشاره کرد.

برای دیدن نمونه کار های ما میتوانید وارد صفحه فروشگاه شوید و محصولات ما را دیدن کنید.

همچین برای خرید میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *