وبلاگ دکورامیم

چطور آینه ی با کیفیت را تشخیص دهیم

تشخیص آینه با کیفیت

در این مطلب میخواهیم با شما در رابطه با تفاوت کیفیت آینه ها صحبت کنیم؛ همچنین میخواهیم به این سوال که آیا آینه تقلبی نیز وجود دارد پاسخ دهیم .

برای دریافت پاسخ این سوال و اموش در رابطه با تشخیص کیفیت آینه ها از هم با ما همراه باشید.

چطور آینه با کیفیت را تشخیص دهیم :

مشخص است که آینه نیز مانند دیگر محصولات دارای نمونه های اصلی و تقلبی می باشد .

این امر شاید در نگاه اول توسط یک فرد ناشناس در رابطه با آینه ها قابل تشخیص نباشد ولی بعد از مدتی استفاده از آینه باعث کدر شدگی آینه ها و آسیب در قسمت جیوه ای آینه می شود.

آینه های تقلبی نسبت به آینه های با کیفیت دارای قیمت پایین تری هستند و همین با استناد به این ضرب المثل که هیچ ارزانی بی حکمت نیست میتوانید این نکته مهم را به خاطر بسپارید و در خرید آینه فقط قیمت پایین را مد نظر قرار ندهید و به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید.

همان طور که میدانید برای پوشاندن پشت آینه ها از جیوه استفاده میشود ولی در برخی از کارگاه های تولید آینه برای این کار به جای جیوه از آلومینیوم استفاده میکنند که همین عمر باعث ضعیف شدن کیفیت آینه ها میشود .

قیمت آلومنیوم از جیوه پایین تر است و به همین دلیل است که قیمت تمام شده ی اینه هایی که با آلومینیوم درست شده اند پایین تر است و فروشنده نیز آینه را با قیمت کمتری عرضه میکند.

پس در خرید آینه دقت کنید تا آینه های جیوه ای را بخرید و از اینه های با کیفیت استفاده کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید آینه دقت کنید پوشش رنگ پشت آینه است که از این کار به منظور جلوگیری از خوردگی و از بین رفتن جیوه استفاده میکنند .

این رنگ مانند کاوری از جیوه در برابر شرایط جوی محافظت میکنند.

راه شناخت آینه اصل از تقلبی:

برای اینکه بتوانید آینه های جیوه ای را از آلمینیومی تشخیص دهید در ادامه ی مطلب یک نکته ی مهم را برای شما گفته ایم پس در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

آینه های پشت جیوه ای را با شیشه های زخیم تر درست میکنند.

برای تشخیص این نکته کافیست نوک یک خودکار را روی اینه قرار دهید اگر نوک خودکار با نوک تصویر آن فاصله داشت یعنی آینه قطور و با کیفیت است؛ ولی اگر این دو به هم نزدیک بودند صدرصد آینه نازک و پشت آن با آلومینیوم یا مواد دیگری پوشانده شده است.

انواع آینه های جیوه ای:

دو مدل آینه ی جیوه ای داریم

1 – آینه های که با جیوه نیترات نقره ساخته می شوند

2 – آینه هایی که با جیوه نیترات آلومینیوم ساخته میشوند.

در پشت این دو مدل آینه از محلولی به نام ‍‍‍‍«فنزو» استفاده میشود که این محلول برای محافظت از آینه است و همچنین بعد از کنزو روی آن یک لایه رنگ پوششی نیز استفاده می شود که استقامت آینه ها را بالا می برد.

ضمانت آینه:

در آخر باید بگوییم که مهم تر از همه ی این نکات ضمانتی است که فروشنده در هنگام خرید آینه به شما می دهد و همین ضمانت دلیل محکمی بر کیفیت خوب آینه می باشد.

همچنین میتوانید برای خرید آینه ها به مکان های معتبر برای خرید انواع آینه های خود مراجعه کنید تا با خیالی راحت از اصل بودن و کیفیت بالای محصولات فروشگاه خریدی مطمن را تجربه کنید.

 

فروشگاه دکورامیم عرضه کننده انواع آینه های دکوراتیو در زمینه قاب آینه، ساعت های آینه ای، کنسول های آینه ای و … می باشد. این فروشگاه با ضمانت بر کیفیت بالای محصولات خود محصولات را برای شما عزیزان ارسال میکند .

در کارگاه ما آینه های درکوراتیو با بهترین دستگاه های ایتالیایی برش و تراش میخورند و از بهترین چوب ها برای تولید قاب آینه ها استفاده میشود.

برای دیدن نمونه کار های ما وارد فروشگاه دکورامیم شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *